شاخص ۹۵ درصدی پاسخگویی به خدمات از طریق سامانه پنجره واحد در سیستان و بلوچستان
سیستان و بلوچستان با دستیابی به شاخص ۹۵ درصدی پاسخگویی به خدمات در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، به یکی از استانهای پیشرو در این زمینه تبدیل شده است. این موفقیت که با میانگین زمان پاسخگویی ۲۶ روز همراه بوده، نشاندهنده کارایی و مدیریت زمان مطلوب در این سامانه است. پنجره واحد، ابزاری استراتژیک علیه … ادامه خواندن شاخص ۹۵ درصدی پاسخگویی به خدمات از طریق سامانه پنجره واحد در سیستان و بلوچستان
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.